Gyakori kérdések
KAPUNYITÓK
1. Milyen típusú kapunyitó rendszerek léteznek?
A kapunyitó rendszerek több típusra oszthatók, például tolókapu, szárnyaskapu, és garázskapu nyitók. Ezek elektromos vagy mechanikus meghajtással működhetnek, attól függően, hogy a felhasználó igényei szerint melyik típus a legmegfelelőbb.
2. Milyen kapunyitó szett a megfelelő számomra?
A megfelelő kapunyitó kiválasztásához figyelembe kell venni a kapu típusát (tolókapu, szárnyaskapu), súlyát, szélességét, és azt, hogy milyen gyakran használják. Szintén fontos az áramellátás típusa (24V vagy 230V), valamint, hogy szükség van-e további kiegészítőkre, például fotocellákra vagy biztonsági funkciókra.
3. Hogyan történik a kapunyitó rendszer telepítése?
A telepítés menete függ a kapu típusától és a helyi adottságoktól. Az egyszerűbb rendszerek házilag is telepíthetők, de a bonyolultabb megoldásoknál szakember segítsége szükséges lehet. A szett általában tartalmazza a részletes telepítési útmutatót.
4. Mennyi ideig tart egy kapunyitó telepítése?
A telepítés időtartama a kapu típusától és a helyszín adottságaitól függ. Egy átlagos kapunyitó rendszer telepítése 2-4 órát vesz igénybe, ha minden feltétel adott. Szakember bevonása esetén az idő rövidebb lehet.
5. Milyen karbantartási igényei vannak a kapunyitó rendszernek?
A kapunyitó rendszerek általában alacsony karbantartási igényűek, de időnként ellenőrizni kell a mozgó alkatrészeket, valamint biztosítani kell, hogy a rendszer tiszta legyen a szennyeződésektől. Az elektronikai alkatrészeket is érdemes időnként átnézni, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy megfelelően működnek.
6. Mit tegyek, ha a kapunyitó rendszer nem működik megfelelően?
Először ellenőrizze az áramellátást, illetve hogy a távirányító elemei megfelelő állapotban vannak-e. Ha a probléma továbbra is fennáll, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, vagy keressen egy szakembert, aki ellenőrzi a rendszert.
7. Lehet-e távirányítót másolni vagy új távirányítót programozni a rendszerhez?
Igen, a legtöbb kapunyitó rendszerhez további távirányítók programozhatók. Ehhez általában szükség van a központi egység és a távirányító programozási utasításaira, melyeket a használati útmutató tartalmaz.
8. Mit tartalmaz egy kapunyitó szett?
Egy kapunyitó szett általában tartalmazza a kapumozgató motort, a vezérlő elektronikát, távirányítókat, szerelőkonzolt, és a telepítéshez szükséges kiegészítőket. Bizonyos esetekben tartalmazhat fotocellákat vagy egyéb biztonsági kiegészítőket is.
9. Hogyan tudom meghosszabbítani a kapunyitó élettartamát?
Rendszeres karbantartással, megfelelő telepítéssel és a mechanikai alkatrészek időszakos ellenőrzésével jelentősen növelhető a kapunyitó rendszer élettartama. Kerülni kell a rendszer túlterhelését és extrém időjárási körülmények közötti használatát.
10. Van-e garancia a kapunyitó rendszerekre?
Igen, minden kapunyitó szettünk garanciával rendelkezik. A garancia időtartama és feltételei az adott termék típusától függnek, de általában 1-3 év garanciát biztosítunk a termékekre.
11. Mi történik áramszünet esetén?
A legtöbb kapunyitó rendszer kézi kioldó funkcióval rendelkezik, amely lehetővé teszi a kapu manuális nyitását áramszünet esetén. Ezen kívül elérhetők akkumulátoros rendszerek is, amelyek áramszünet esetén is működnek.
ALUMÍNIUM
1. Milyen előnyei vannak az alumínium kerítéseknek és korlátelemeknek?
Az alumínium kerítések és korlátelemek rendkívül időtállóak, rozsdamentesek, és ellenállnak az időjárás viszontagságainak. Könnyűek, mégis erősek, és minimális karbantartást igényelnek. Ráadásul különböző színekben és stílusokban elérhetők, így jól illeszkednek bármilyen környezetbe.
2. Mennyi karbantartást igényel egy alumínium kerítés?
Az alumínium kerítések gyakorlatilag karbantartásmentesek. Nem rozsdásodnak, nem kell őket festeni, és ellenállnak a korróziónak. Egy egyszerű tisztítás elegendő, hogy megőrizzék szépségüket és funkcionalitásukat.
3. Milyen színekben és felületekben elérhetők az alumínium kerítéselemek?
Az alumínium kerítéselemek két alapszínben, antracit 7016, barna 8017 színekben és dió famintázatban érhetők el, például matt, illetve strukturált felülettel. A RAL színskála alapján 30%-os felárral sokféle árnyalat közül választhat, hogy a kerítés tökéletesen illeszkedjen az otthona stílusához.
4. Milyen hosszú az alumínium kerítéselemek élettartama?
Az alumínium kerítéselemek élettartama rendkívül hosszú, akár több évtizeden keresztül is megőrzik formájukat és állapotukat. Az időjárásnak, nedvességnek és UV-sugárzásnak is ellenállnak, így nem deformálódnak vagy rozsdásodnak.
5. Lehet-e egyedi méretre gyártani az alumínium kerítéselemeket?
Igen, az alumínium kerítéselemek méretre szabhatók. Az egyedi méretigényekkel kapcsolatban kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és segítünk a megfelelő megoldás kialakításában.
6. Mennyire nehéz az alumínium kerítés telepítése?
Az alumínium kerítéselemek könnyűek, ami megkönnyíti a szállítást és a telepítést is. A rendszer telepítése házilag is megoldható, de ha bizonytalan a folyamatban, szakember segítségét is kérheti.
7. Mennyire biztonságosak az alumínium kerítéselemek?
Az alumínium kerítések erősek és strapabírók, így kiváló védelmet nyújtanak a ház vagy az udvar számára.
8. Az alumínium kerítés elemei ellenállnak az extrém időjárási körülményeknek?
Igen, az alumínium kiválóan ellenáll az extrém időjárási viszonyoknak, beleértve a nagy hőmérsékletingadozást, az esőt, a havat és az UV-sugárzást is. Az anyag nem korrodálódik, és sokáig megőrzi eredeti megjelenését.
9. Lehetőség van-e a meglévő kerítés szerkezetekre, kapukra beépíteni?
Igen, az alumínium kerítéselemek integrálhatók a meglévő rendszerekkel, így automatizálható a működésük.
10. Mi történik, ha sérült elemeket kapok?
Ha a szállítás során sérülés érte a termékeket, kérjük, haladéktalanul lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és küldjön fotókat a sérült elemekről. Minden esetben segítünk a probléma megoldásában és a termék cseréjében.
11. Van garancia az alumínium kerítéselemekre?
Igen, az alumínium kerítéseinkre garanciát vállalunk. A garancia időtartama és feltételei termékenként változhatnak, de általában 3 év garanciát biztosítunk a termékekre.
SZÁLLÍTÁS:
1. Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt kapunyitó szett?
A szállítás általában 1-3 munkanapot vesz igénybe, amennyiben a termék raktáron van. A rendelés feldolgozása után e-mailben értesítjük a pontos szállítási időpontról.
2. Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítás költsége függ a rendelés súlyától és méretétől. A szállítási díjakról részletes információt a Kosár oldalon talál, illetve a fizetési folyamat során is feltüntetjük a végső összeget.
3. Van-e lehetőség ingyenes szállításra?
Igen, bizonyos összeg felett ingyenes szállítást biztosítunk. A részletekről és az aktuális akciókról a weboldalunkon talál információt vagy kérdezze ügyfélszolgálatunkat.
4. Melyik futárszolgálattal dolgoztok?
A szállítást megbízható futárszolgálatokkal végezzük, mint például a GLS, DPD vagy MPL. A pontos futárszolgálatot a rendelés visszaigazolásakor közöljük.
5. Hogyan tudom nyomon követni a csomagom?
A csomag feladását követően e-mailben elküldjük a nyomonkövetési számot és a futárszolgálat elérhetőségét, így könnyedén nyomon követheti a csomag útját a kézbesítésig.
6. Külföldre is szállítotok?
Jelenleg a szállítás Magyarország területére korlátozódik, de bizonyos esetekben egyedi megállapodás alapján külföldi szállítást is vállalunk. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a részletekért.
7. Mit tegyek, ha sérült a csomagom?
Ha a csomag sérülten érkezik, kérjük azonnal jelezze a futárnak és készítsen fotókat a sérülésről. Ezt követően lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy segíthessünk a probléma mielőbbi megoldásában.
8. Hogyan tudok változtatni a szállítási címemen a rendelés leadása után?
Amennyiben változtatni szeretne a szállítási címen, kérjük mihamarabb vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ha a csomagot még nem adtuk fel, a címet módosítani tudjuk.
9. Mi történik, ha nem vagyok otthon a kézbesítéskor?
Amennyiben a futár nem találja otthon, értesítést hagy, majd általában egy újabb kiszállítási időpontot egyeztet. A futárszolgálat ügyfélszolgálatával is kapcsolatba léphet a csomag átvétele érdekében.
10. Lehetséges a személyes átvétel?
Jelenleg nincs lehetőség személyes átvételre, de folyamatosan dolgozunk azon, hogy ezt a lehetőséget is biztosítani tudjuk.
11. Módosíthatom vagy lemondhatom a rendelésemet a szállítás előtt?
Igen, a rendelést a csomag feladása előtt lehet módosítani vagy lemondani. Ehhez vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy a szükséges lépéseket megtehessük.
12. Mikor történik a szállítás, ha hétvégén rendelek?
A hétvégén leadott rendeléseket az első munkanapon dolgozzuk fel, és általában 1-3 munkanap alatt kerülnek kézbesítésre.